Världens roligaste bögar

Jag har inte gråtit på flera veckor men när jag såg senaste avsnittet av Sveriges fulaste hem då grät jag. Av skratt. Jag är inte särskilt brydd om hur dom inreder men hela programmet är fan kul, och när dom lägger in ljud av olika slag. Idag när engelsmannen föll då grät jag, haha fyfaan.

Föresten så har jag spenderat flera timmar på balkongen idag vilket gav resultat i att jag inte är blek längre! Nu är jag röd istället höhö, men men. Jag är ju rödhårig så är född utan pigment och själ men vafan ska man göra :P

Verkar vara drag i stan ikväll så man kanske skulle tagit sig dit, eller vara hemma och skötsam och åka truck med pappa imorrn. Vet ännu inte vad som händer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0