What's up douchebag?

Vad är det för fel på alla karlar i världen? Det dyker upp nån som kan vara nått, som är rätt "normal" sen mitt ifrån ingenstans kommer frågan "Va har du på dig?" eller meningen "Fan va snygg du är, jag är kåt, oj vad den står!".
Jamena kamaaaaaaaaan. Va tror dom? Det är väl förmodligen det minst avtändande man kan höra då man inte ens känner personen, och jag tappar allt intresse för att ens försöka lära känna.

Ett sånt där retard har förstört min möjlighet att åka buss hem 12:30 varje dag för han kör tydligen den bussen ibland, och tycker jag är otrevlig som inte hälsar. Vafan, jag tycker inte om han, han är ful och världens tönt. Gööh

Är dom en utdöende ras, dom som är nått att ha?



Missade totalt att det började regna iallafall. Mysigast är att va i en husvagn när det regnar.
Hasse är borta igen men jag är mindre orolig nu när det inte är -28 ute. Kattrackare.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0