Win win situation

Pappa skulle inte och handla idag men jag sa DÅ KAN JAG FARA!!!!11!!11!1!
Okey! sa han och kasta 1500:- på mig och sa KÖP VAD DU VILL!

Nä det kanske han inte sa, jag fick en fin lista och styrde partybussen mot stan. Varför förstår inte skelleftebor "blixtlåsprincipen"?? Stackars lastbil mitt i smeten men till slut tog han sig till rätt fil.

Nåja jag gick och dola omkring på Obs, har inte vart där och riktigt storhandlat på flera år. Det enda som slank ner som inte stod på listan va en Cola, snus och en keso. Sen skulle jag unna mig lösviktsgodis som jag inte ätit på flera månader så jag minns inte vad jag själv tycker om. Är fortfarande tydligen van att tänka på vad någon annan också gillar.

Va en sväng på solbacken och visst är det kul när man missar att det är fullt me stenar i backen och skumpar över dom? Höhö. Stötte på min konfirmationspräst Thim Lawes. Han kände igen mig, men kan säkert inte placera mig. Han hälsade iallafall, säkert lessen över min Eddie Meduza tröja.. Nä, det va faktiskt en rolig och bra präst! Men inför Gud är vi alla lika, så sägs det väl??

Sen brassa jag hem. Så det blev en win win situation, pappa fick göra veden ikväll och slipper fara och handla imorrn, jag hade nånting och göra, fick köra bil barfota och sjunga högt.


Sen insåg jag just att jag skrivit ett jättelångt inlägg om när jag for till stan och handla. Gud va spännande mitt liv är.. int :)

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA, jag vet hur det känns :P

2010-05-20 @ 22:53:46
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0