Bajs

Sådär nu fick jag ut min aggretion i förra inlägget så nu kan jag skriva om nått annat. Jag sov mellan 18 - 20:30 idag. Gräääjt! Blir väl att spela gitarr hjälte tills jag stupar.


På tal om bananer så undrar jag varför folk, mest karlar, inte verkar tro att tjejer/kvinnor faktiskt skiter. Folk blir stum ibland och tittar på en konstigt så fort man pratar om lite skit. Jag vet inte om det beror på min umgängeskrets, att vi är så öppna och pratar bajs ibland.

Om jag sket en riktig jävla kabbe skulle jag kunna ringa Robin eller Bella eller ja, vem som helst, och berätta om vad jag gjort. Ibland på skolan berättar nån om vilken jävla risig fis nån fes för nån dag sen. Eller ja vi pratar inte bara om de, vi pratar bajs rätt ofta.

Men så fort man pratar med nån utböling eller nån utböling är med i samma krets som man är i så kommer dom där konstiga blickarna.

Vafan jag är tjej, jag skiter, rapar och fiser. Ibland har det tillochmed hänt en olycka i brallan när man haft magsjuka och fisit, jag menar what to do?

Jag tycker om fisar, inte att lukta på men dom låter förjävla kul. Fast Dennis surströmmingsfisar är inte att leka me haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0