Blö

Kan inte sova. Har vart dyngtrött hela dan, hade tänkt sova en stund ikväll men de blev inge av. Tur att vi skulle sluta tidigt imorrn, men otur att folk ville att vi skulle göra provet imorrn, vi blev klar med boken idag. Får inte in så mycke text i huvet på så kort tid..

Nä nu ska jag sluta lipa och hoppas jag får sova.

På tal om bananer så är mitt hår hjärndött. Det gör bara som det vill! Jag kan inte klippa lugg för då har jag en röv fluck virvel mitt i allt och det ser förjävligt ut, jag kan tydligen inte locka håret med plattång heller för håret vill bara bli rakt. Jävla tråkhår. Synd att jag har så tjockt hår och fin hårfärg som ingen annan har, annars skulle jag raka direkt.

Godnatt rövhål


Hår!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Den jag vet är en beige -69 220d Bes, går skitbra och sådär lagom fräsch i övrigt och den ska kosta ca 7000 :)

2010-11-12 @ 12:00:40
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0