Brunöga!!

Fakk shit. Jag va hos Bella ikväll på midda, sen blev jag utnämnd till NOOB för att jag inte visste att hon hade andra dosor till PS3 mot för PS2 :( Häh, ful Bella som går och kärar ner sig i en dataspelsfigur :P Tur hon är rolig hon och snäll för jag fick låna med mig Guitar Hero hem :) Men när ja kom hem så funkar de inte.. BRUNÖGA! Men jag tror jag vet vad felet är...


Igår fick jag en så skön kommentar på garaget.org att det gjorde min kväll. Jag hade kommenterat att jag tyckte att hans Bel Air 57:a fick mina äggstockar att dansa hula hula och han svarade på den och sa att jag gett den skönaste kommentaren på hela garaget, att han skulle rösta en 5a på min bil och sen la han till mig som favorit :)

Haha ser rätt kul ut, han har mestadels bara fin jänkare, eller ja iallafall fina bilar, som favoriter och så kommer min skrutt Volvo mitt i allt :) Det gjorde min dag :)

Nu ska jag se om jag får igång GH annars kanske det blir ett annat spel eller bara glo på dumburken.
Hejsvejs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0