Cotton eye joe

Hupp hupp va i garaget till 10 igår. Vi blev inte färdiga då Robin har nå monster kablar som måste dras sen glömde han en viktig sak hemma. Men ikväll blir det klart och jaaaaaaaaa, jag hoppas på xenon då.

Sen for jag åt stan med Robin, vi åt på Krysset och sen vidare till Boliden för att hämta Sebbe som skulle köpa Dennis Merca. Va väl hemma vid 1.

Skönt med sovmorgon fast vi har prov idag. Är jobbigt att hålla isär en massa saker och jag har inga förhoppningar på att spika provet som jag gjorde förra gången. Gillar inte att det blåser idag, snöa får det väl göra men storma behöver det inte.

Igår hände två roliga saker. Eller, det va bara fult. När vi skulle fara åt Boliden så ser vi nån som slagit upp ett tält brevid en mack så jag och Robin blev helt exalterade och körde dit i full karriär och stod och lyste på tältet. Vi kom fram till att det inte va nån där. LURING stod i Norran idag att en tysk bodde däri. Stackarn, jag hade då blive livrädd om det kom en bil upp till mitt tält.

Sen när Robin körde mig till Kåge så va det full jävla trafik på Maxi kl 00:45! 8-9 bilar va ute och sladda haha, såg skitdumt ut.

Aja nä nu ska jag väl plugga fram tills jag ska fara. Adjö


Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe jo, det är ju alltid kul med riktiga extragerjer - Om dom är billiga ;D



Ja eventuellt, men vart går gränsen för vad du tycker är billigt :D ?

2010-11-10 @ 15:06:47
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0