En papaya coconut

Har nyss stoppat in morronsnusen. Gött mos!
Pratade just med Robin, vi som skulle dra ljud idag. Misstänkte att det inte skulle bli av då han igår sa att efter kl 9 kunde vi fara upp till brandstation :P Han va rätt bakis! Antar att det kan vänta en vecka till :)

Ska nog ta tag i att röja här lite och vika lite tvätt. Ska tillochmed dammsuga och vaska golven, det händer ju nån gång per år!


Det finns verkligen nötter efter efyran när det gäller det här att blända av till halvljus. Igår mötte jag en sån nöt. Jag är oftast den som bländar av sist om det inte är nån som har super xenon som skär av huvet på mitten, då är det inte värt men om det tex är nån som är utan extraljus då är det bara hålla sig för då har jag mer att köra med.

Ja till mötet då, sitter och funderar på om han ska blända av men han kör på tills vi bara är en liten bit ifrån varandra, då bländar den av och förväntar sig att jag ska göra det. Är han dum i huvet? Förhudligen gör jag inte det. Då han verkar inse det så bländar han mig igen, men de gjorde ingenting.

Synd att man möter en del nötter som man inte kan blända heller för att dom har bilar bakom.

Nä ska väl ta och släpa röven uppför trappen sen börja röja. Trevlig skitsönda!


Ume 09. Vi råka tappa bilen av dollyn i Ume centrum vid rusningstid och blockera enda in och utfarten
från en parkering.


Vi såg ut som ett gäng hillbillys. Sen åt vi smältost på Tacobar. Bra tider det!


Hål i ögonbryne. Fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0