Gökböle

FRÄS jag ogillar projekt arbete starkt! Har aldrig vart min grej, och de är det inte nu heller. Jag och Robin är fan värdelösa på de här :P Men vi satsar på att göra en kass presenation men då har vi gjort den iallafall, så länge vi får G är vi båda nöjd :P

Ikväll skulle jag ha städat och röjt upp lite. Är ju smart som på fyllan slänger ren tvätten på golvet och sen trampar på den hela helgen.. :) Men de kommer ju en dag imorrn också, och då är förhoppningsvis de där projektet klart.. Känns lite dumt mot läraren då man fått tid och ändå inte är klar, men så blir det kanske när två stycken som suger på de väljer att jobba ihop :P


Idag tog jag beslutet att inte följa med till stugan vi skulle hyra på nyårs. Har rent inte råd. Vet ju inte när jag får pengar nästa gång.. :S Sånt är livet, ibland måste man fatta tråkiga vuxna beslut. Tror jag skulle få låna pengarna av pappa ändå som skulle gå till stugan, dom behövs den här månaden då det ska handlas julklappar också..

Nästa jul slipper man förhoppningsvis va skitfattig :)

Nu ska jag försöka skriva klart loggboken, som jag ingentligen inte vet va jag ska skriva i..



Bajs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0