Helt galet och fantastiskt

Har nyss vinkat av Bella som kom på kvällsfika. Nu har vi skakat hand på att nästa år SKA vi på en all inclusive resa till Turkan för att fira våran 11åriga vänskap. Det kan inte, kommer inte, vill inte sluta bra, därför kommer det bli HELT FANTASTISKT! Taggar redan nu :)


Vad har hänt annars då? Jo jag har stått och slage av och på vatten i 50 minuter idag medans pappa va och försökte få bort det som nu svämmar över källaren. Haha, va så kul när han sa "Åsså gasen i botten" = skruva på vattnet fullt. Det blev lite bättre iallafall.

Blev dö förvånad när jag klev ur imorse och de va tokmycke vatten överallt. Sen råka ja ta allt varmvatten också då varmvattenberedaren fick nån knäpp. Fakking shit

Sovmorron imorrn så därför ska jag passa på att se Pensionärsjävlar som jag har blive tvingad att se. Men jag tror det är bra iallafall :P
Älälä




Visst är det roligare och läsa ett inlägg som innehåller iallafall en bild, även om bilden inte har så mycke med saken att göra? :P

Kommentarer
Postat av: Barrso

Håller med helt och hållet:D

2010-11-04 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0