Hmf

Har nyss torka hundra kilo kattbajs och konstaterat att de gör ont att tappa en hammare på tårna.. Och de gör ont ganska länge.

Robin kommer inte förän vid 10 kanske. Vill strypa han just nu! Jävla hockey :P

Sen har jag kollat på lite bilder på den där Ensam-Mamma-Söker Emma och hon är verkligen en pingla, men skippa septumpiercingen! Jag iallafall tycker inte att hon passar i den.

Funderar på att fasta redan nu fram till lörda då det är julbord hos Bellsan :) Märks att vi verkligen är bästa vänner när middagen är till för hennes släkt.. Och mig! :D  De kommer bli bra bananer för Bellas mat går inte av för hackor! Hon ringer jag alltid om jag har problem när ja ska baka eller laga nån mat :)

Nä om man ska ta å göra nån nytta.. Typ fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0