Inte okej..

Robin lura mig till stan och sa att vi skulle göra nå supermegafränt med Dennis, Emma och Karlsson..
Jaha? Vi satt och såg tv. Superfränt, verkligen.. Ibland gillar ja inte mina kompisar!.. =)

Sen undrar ja när nån av dom ska sluta va fattig och köpa en ny fin bra systemkamera.. Inte lätt att ha fattiga kompisar men vad göra?

Nä om man ska ta och hoppa isäng. Kommer förhudligen försova mig imorrn. På tal om bananer så är ju Coco Pops en rätt bra uppfinning om man äter det i glas iallafall, då har man ju choklad mjölk kvar sen om man vill äta nått annat :D Gillar när mat är smart :)

Sen hoppas jag att ovanstående påståenden (roliga ord) lästes med en nypa salt, för vi vet ju alla att mina fräsiga kompisar är lika fula i huvet som jag :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0