I'ts the most wonderfull time of the year

Japp! Jag sitter och hoppas på nått som kan bli fantastiskt bra, om det nu bara händer dvs.. =) =) Kan tyvär inte avslöja nått just nu men jag lovar att om det blir av så kommer hela världen få veta =) Om de inte blir av så skjuter jag mig i knäskålen och deppar ihop =)

Och sen så är det jul snart! Och jag är glad, så glad :) Har igentligen inget mer att skriva förutom att jag funderar på att ta fram lite julsaker så man slipper sova bort hela kvällen och fara och tanka och kanske unna mig nått gott bara för att de är en sån förtjusande dag ida :)

Tjingeling!


Bjuder på en risig fyllebild bara för att ja är på bra humör! :D
Föresten så har Peji peta mig i öga, därför ser mitt smink ut som skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0