Itsy bitsy yellow polka dot bikini

Jaha så va den skoldagen över. Jag klarade faktiskt provet, men det var med en poäng i marginal.. Som sagt, att räkna ut ritningar är inte min grej då jag överhuvud taget suger på matte och har alltid gjort. Jag räknar ju för fan på fingrarna fortfarande!

Men det andra gick då rätt bra. Känns lite enklare då man faktiskt gjort mycket av det som står i texten. Det måste vara jobbigare att sitta och läsa en text och sen svara på frågor, men har man gjort det praktiskt så lär man sig mer. Sen bytte vi olja och filter på l60e och sen va de slut.

Får väl se va som händ ikväll, hoppas på nått jättefränt då jag bara vill ha lördag NU!
Klassfest imorrn med klädkod. Killar skjorta, fin skor, svarta byxor. Tjejer klänning eller kjol, högklackat. Sen blir det bowling och vidare till en kvartersgård där det vankas finmidda som Sarah satt ihop, kan säga att menyn inte lät dålig nånstans!

Sen bli de väl lek och öl, lite mer och och kanske en sluring öl till :P Blir kanon! Måste komma ihåg att ladda kameran :) Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0