JA

Klassfilmen är klar :) Den kommer nog upp på tuben sen om jag lyckas ladda upp den med musiken som är me i filmen. Hoppas bara jag kommer ihåg externa imorrn så vi kan se den :P

Måste skaffa mig en hobby om kvällarna så jag slipper sova. Funderar på korsstygn. Ja, jag är så gammal att jag måste sova efter maten och skaffa korsstygn. Illa!

Mässan idag va väl okej. Jag skulle haft me mig en påse med tanke på hur mycke gratis grejor ja stoppa på mig. Har pennor i massor nu och en massa oandvändbart skräp, sånt som man bara tar för att de är gratis :P Folk måste bli less på snorungar som mig som bara tar saker hehe :P

Gick bra med projektarbete också. Ringde till Marklund och Son för jag ville ha en offert på urgrävningen av uppfarten som vi har tänkt göra, enda problemet va att han som jag ringde satt på Mallorca på kurs haha! Sen ringde jag min gamla klasskompis Johan Lundström som också skulle fixa en åt mig :)

Roligt för Johan att han är så ung men ändå har egen entreprenad och han verkar ju hållit sig med jobb sen han startade upp den också :)

Nä nu ska jag glo på dumburken eller starta igång Tomten är far till alla barnen. Natti!

Lite av Sarahs bilder från Aitik :)













Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, Jag har oxå köpt hem broderiset men det verkade så jävla avancerat så det blidde inget av min nya hobby :D

2010-11-24 @ 12:28:58
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0