Julstämning

Har tagit hem sista filmen som för mig iallafall är julstämning. Kan lista dom sakerna:
- Sunes jul
- Mysteriet på Greveholm
- Ensam hemma 1&2
- Tomten är far till alla barnen

Sen är de säkert nå mer som ja glömt. Kommer förmodligen inte se så mycke av de men de är såna här "bra och ha" saker, precis som alla andra filmer ja har som ja aldrig ser :P Satte upp belysningen runt ytterdörren så jag slipper göra de sen nån dag då ja varken har tid eller ork.

Nu vill Robin att ja ska åt stan. De kändes ju kul men ändå drygt.
Fan!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har oxå laddat ner Mysteriet på greveholm.. Har dock inte tagit mig för att se den ännu :D

2010-11-22 @ 09:21:37
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0