Kära dagbok

Va inte långt ifrån att somna idag på skolan. Fyfan va tråkigt de är med teori, men det måste ju göras så ärne bara.

När jag kom hem så sov jag en stund och drömde den mest underbara drömmen. Jag va i ett hus här på Ostviksbrännan och i det huset befann sig en massa folk. Klasskompisar från min nuvarande klass, från gymnasiet, från Byskeskolan, Ostviksskolan och ja, tillochmed dagis.

Jag ville inte vakna för det va så kul att träffa alla igen. Speciellt Kalle. Det va längesen sist. Vilken otroligt rolig dröm, förutom psykopat bruden till granne som jag tjafsa med haha.

Har lyckats tvätta och städa ur bilen litegrann. På tal om bilen så fick jag ett mail på Garaget häromdagen från en kille som tyckte att bilen va ett fränt bygge. Va? Helt original förutom fälgar och mattsvart huv. Men ja, kul att folk gillar den :P Får ofta kommentarer om att det är fel färg på huven bla bla och JA jag vet! Men va ju som sagt inte jag som gjorde sådär heller. Tycker den är frän iaf :P

Förövrigt så hatar jag Ikea reklamen där nån brud sjunger skitfort på franska. Hatar franska och fransmän.
Nu ska jag göra lite skolarbete. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0