Man ska ha husvagn

Sitter och sneglar på Böda Camping på Kanal 5.. Och en sak är rätt säker, jag kommer också bli säsongare på camping! Jag älskar husvagn och husvagnslivet. Vi stod säsong på Pite Havsbad när jag va liten och de va hur kul som helst. Sen har jag ju upplevt hela Sverige i husvagn, bla Böda :P

Men jag skulle nog hamna i Slummen, Paradgatan är inget för mig ;) Tycker inte de ser så ball ut att bara sitta utanför förtältet dag in och dag ut och sen får man väl säkert inte leva om :P Och det här me att resa är inte heller så fränt. USA vill jag åka till nån gång och sen blir de väl bra me nån fyllesemester till Turkiet :P

Vill veta vilken låt det är som är i introt till Böda..
Aja, nu ska jag på promenad :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0