Never met a wise man , If so it's a woman

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Haha vi är verkligen inga mönsterstudenter. När jag kom åt stan fick jag reda på att Sarah skulle iväg så jag och Robin visste inte vad vi skulle göra. Vi for upp på Solbacken och scouta, glodde på stora maskiner och va lessen över att Scanlaser killen inte såg att vi också hade Scanlaser mössor..

Sen ringde vi Dennis och for dit där han och Patrik hade projektarbete. Jag blev impad över att jag såg på en HD kanal på en HD tv för första gången i mitt liv. Då ville Dennis visa Blue-Ray filmer och slog igång Avatar. Jag va skeptisk till att se den då jag hört att en massa folk blive helt sönderdeppade för att våran värld inte är lika färglad och fin och jag skulle lätt kunna falla dit :P


Sen så skulle han ju bara tvärvisa, det sluta med att vi for på Ica och köpte chips och dip sen såg vi hela filmen höhö. For hem till Robin sen, satt där och fläska tills jag for hem, åt en macka sen kom Robin och Karlsson och plocka upp mig och vi begav oss på skattjakt.

Fyndade en gammal Läkerol ask och nå Volvodelar. Va som ont om lador!

Så gick det med min projektarbete dag. Men man måste ju få ha lite kul också :P Nu måste jag nog krypa ner med Kisse innan ögonen faller ihop. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0