Olles

Yes kom hem för ett tag sen från Olles, va ofrivillig chaufför. Va först hos Dennis med han, Emma, Karlsson och Robin. Det fula va att Robin satt och prata om hur mycket han drucke men kände aldrig av nått och sen PANG bara så va han stupfull :P Va roligt att se när han skulle ha på sig skorna haha!

In på Olles, träffa Joppin min tremening. Va riktigt kul. Han prata om att vi skulle rejsa med våra 142or någon dag. Hans är ju högerstyrd så han tyckte att jag skulle ligga i höger fil och han i vänster för hans va högerstyrd och min vänsterstyrd så jag skulle ha höger fil och han vänster, och så sa han on and on and on.

Tillslut så sa han att det va bra för att då kunde vi prata med varandra och hälsa på varandra sen kör han ifrån mig. Lät som en bra plan :)

Skjutsade hem Karlsson och nu sitter jag här. Ska nog krypa till kojs utan katt, hör och häpna! Får se om det blir nå ljud dragning imorrn i Robins bil, beror väl på hur bakis han är :P Skönt att icket vakna upp död imorrn, men nästa helg är det klassfest och då jävlar!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0