OMFG

Jag tog steget och pratade med Jacob på msn idag. Första riktigt samtalet sen det tog slut. Det känns bra, jag är inte arg. Vad ska jag vara arg över? Jag va arg, men inte nu. Kändes mer vettigt att hålla en något normal konversation iaf..

Jag skrev åt han ikväll att jag va besviken på att det va han som sa att även om vi gjorde slut så skulle han höra av sig och fråga hur det var osv.. Men det gjorde han aldrig. Fick visserligen ett sms när jag va och grävde att bilinspektionen stod vid efyran, han menade på det att jag inte skulle åka dit på flygande.

Svarade att jag inte trodde att Televerkarn skulle blir fast i flygande för den är så pass fräsh :P

Men ändå, känns bra. Återstår väl att se om han håller det han sa. Vi hade många fina stunder tillsammans, och jag har läst att man ska aldrig ångra något som fått en att le...

Men å andra sidan så när den saken slutat fått en att le kanske var ännu värre än hela tiden man log.. Ja då börjar man fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0