r4eotg

Nystädat! Dammsugat och vaskat, se på fan. Har tillochmed tvättat två maskiner så nu kan jag återställa den snygga joggingdressen jag lånat till Halloween :P

Ska faktiskt äta middag ikväll, har blive dåligt om det på sistone och jag vet inte varför. Ska äta det som blev kvar sen i fredas, stekt fläskfile med potgratäng å bea! Tack för tipset Mariia :) Tog faktiskt ett kort på det för att det såg så gott ut, men såg inte lika gott ut på kort :P



Nä ska väl äta och se om det finns nån som vill hitta på nått. Såg nyss klart Sex and the city 2. Jag som trodde att Carrie och Big skulle skaffa barn men icket!

Kommentarer
Postat av: Miia

Hoppas det smakade!!!!!

2010-11-07 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0