Sjukling

Japp idag är det så. Mådde apa hela natten och sov inte mycket eller bra så valde att va hemma och oj så skönt det va. Ringde Erling sen la jag mig och toksov, de va skööönt. Tur att jag är pluggo och tog hem min bok för att jobba hemma igår, då kunde jag jobba idag också :P


Gjorde den klassiska "ficklampa-på-väggen" med Hasse och nu har jag konstaterat att jag MÅSTE köpa en laserpekare. Haha fyfan, dumma katt :)

Nä nu ska jag gå och käka nå middag. Blir potatisbullar och ALLT som man får äta smör till är ju gott, för Bregott är ju snuskigt gott. På tal om bananer så har jag en juice förpackning ståendes på golvet brevid mig som jag köpte i Norsjö efter att jag va till Lycksele med Johanna och hennes Amazon höhöö..

Satsar på att göra vin, den borde vara på god väg nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0