Skitjävla röv

Aaa när jag kom hem nu sent på natten så klämde jag fingret i dörrfan. I normala fall brukar det göra mindre ont om man får skrika men då hela huset sover är det inte en sån bra idé så jag fick lida i det tysta. Skitdörr!

Få se, vad har jag gjort för spännande idag då? Jo jag har varit instruktör. Det kom ett gäng elever från Solvik som skulle få prova köra traktor och hjullastare. Fick visa genomgången man gör innan körning och sen instruera en kille som va tyst som natten att köra mellan koner och sen lasta i skopan.

Rolig kille, sa inte ett ljud under hela tiden. Lite trevlig kan man väl vara!

Sen satt jag i Robins bil och frös. For hem, sov, vakna, sket, for åt stan, såg hockey. Efter det for jag och Robin till Karlsson i Kaaug och skulle hitta på nått fränt. Sluta med att vi bara satt i köket till 12 ungefär sen for vi hem. Sen klämde jag som sagt fingret.

Är inte peppad på skola det minsta imorrn men på nått magiskt sätt kanske man lyckas ta sig upp. Ska väl lägga mig i sängen med ena katten. Brukar ju vara den svarta men nu är det Hasse som ligger där. Är det inte den ena så är det den andra :)


Min fina lilla lurvboll Hasse :)

Han har blive en helt annan katt på sistone, mycket mer gosig och mysig, så har han aldrig vart förut. Tror även att han slutat slåss me gammkatten och det är ju posetivt. Är så glad att han fick komma och bo hos mig! Fast det kan bli tokigt ibland när jag säger att jag ska sova med Hasse och en del inte vet vem det är :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0