Skjutmuff

Idag så flängde jag och Robin runt i stan på morron. Vi träffade Petra på Ahsells också som hade lastat fullt och skulle styra lastbilen mot Kusmark :)

Robin va skitjobbig hela tiden :P Vi, eller inte bara vi utan många av mina kompisar, har en sån relation att vi kan nästan kalla varandra för vad som helst och skrika på varandra vilket vi gjorde idag när vi va runt och leta nån som hyr ut grävare över 15 ton. Blev en del blickar haha!

Tillbaka till skolan för lunch på Solvik, gött gött. Mot bönhuset igen och där blev det rit krig mellan jag och Robin. Kändes som att alla va lite störda idag :)

När jag kom hem fick jag önskemat: fläsk och makaroner, sen råka jag sova mellan 6 och 9 hehe.. Men nu spelar det ingen roll, ska inte upp imorrn och hade ändå tänkt ta hemmakväll idag iaf :) Lira GH, se Desperate Houseviwes och spela lite Gudfadern.


Tänk snart är utbildningen över och jag kommer med all säkerhet fälla en tår den dagen för att jag mött så många fina och roliga människor, och även fått en fantastisk utbildning och lärare. Kan faktiskt inte klaga på nånting! Har aldrig vart med om en klass som blivit så tajt heller.. Det är nästan så att jag vill lägga in Vitamin C's gamla dänga "Graduation" eller Friends Forever som den också gick under. Fast den stämmer ju inte riktigt för vi har inte gått så länge att vi legat och pratat om resten av våra liv :P
Men det är iallafall så mycke jag tycker om dom allihop :)


As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be
Friends Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0