Slaktad blåval

Jag berättde för nån da sen om två saker som va förjävla skönt, nu tänkte jag berätta nått oskönt. 1: den här stunden just innan man somnar på soffan, man är så trött och det ska bli såååå skönt att sova och man vet att snart blir det så... SJÄLVKLART ringer mobiljäveln...!

2: Panikbajs. Obehaglig känsla, känns som att man ha skite ner sig redan i trappen på väg upp till toan, hinner knappt hämta tidningen i köket. Det bara vriden om i magen på en sekund och man vågar fan inte fisa. Ännu värre är det om man nyss skite och sen hux flux blir det panikbajs ändå. Inge trevligt alls.


Va i stan och gjorde ingenting ikväll. For hem då dom andra for på Krysset, va rent för snål, sen måste jag sova nu då jag ska upp tidigt imorrn. Måste raka bort vinterpälsen på benen, en ond process.


Föresten så älskar jag Pensionärsjävlar! Speciellt tanten med långt grått hår, är med i Frälsningsarmen scenerna har jag sett. Hon är så kall på nått sätt att hon säkert skulle kunna strypa en kattunge med en hand utan problem.

Haha, serious. Nu måste jag sova innan det blir galet. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha fan vad skönt med en tjej som kan snacka om bajs utan att skämmas. Trodde jag var den enda :p

2010-11-18 @ 16:41:22
Postat av: Åsa

hehe ja det verkar som att folk tror att vi inte kan skita, men de kan jag jävlar iaf :P

2010-11-18 @ 20:44:15
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0