Snyggt

Jag som va så nöjd igår över att min kväll starta så bra, jag kom ihåg att elda och starta tvätt och göra massa andra saker tills ja går och förstör det med att sova. Gissa om jag kunde sova sen? Nej. Somnade vid 3. Va gode död idag på skolan. Är fan inte kul att sitta och lyssna på massa teori och information när man är trött, men jag får ju skylla mig själv!

Nu sitter jag bara och väntar på att Robin ska höra av sig och jag ska bege mig mot våran lärares garage. Äntligen ska vi slänga i Robins baslåda :) Och sen hoppas jag att det inte är nån traktor ivägen så jag kan ta in och tina min bil, den är ju som sagt lite frussen överallt :P Men det är charmigt! Speciellt att spolarvätskan åker på taket även om jag justerat dom där hundra gånger. =)


Nä om jag ska ta och bränna ut skivan med massa go låtar som vi ska lyssna på sen som ger massa bra minnen :)
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Elina

Nä, Har bara haft hemmabyggda ;D

2010-11-09 @ 18:21:40
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0