Sveriges snyggaste sopbil

bor enligt mig i Ostvik, alltså där jag bor. Man hör när den kör förbi skolan, den mullrar fint, och Robin brukar säga "din" och titta på mig haha! Näe gillar den verkligen :)

Gick piss att sova inatt. Vred och vände på mig, sprattlade och skrek som en liten unge som INTE vill sova för att ja va så less. Va för trött för att göra nått men för pigg för att sova.. Eller näe va jag inte alls, jag va trött. Men dagen gick då hyfsat bra iallafall.

Vill gärna sova en stund nu men det bli inge bra för Robin kommer hit senare och vi ska göra klart Power Point presentationen till imorrn.. Och ja, vi kommer va sämst av alla! Men vi satsar bara på G så hoppas vi klarar de iallafall :P

Har faktiskt dammtorkat rummet och ställt fram julsaker. Märks att det är julstädning då jag faktiskt inte torkade av TV:n me en socka hähä...

På freda ska hela klassen och äta go frukost på Johanna I Parken och träffa massa folk från olika branscher. Bra bananas. Å andra sidan måste jag upp tidigare så då hoppas ja faan att ja får sova.. Just ja, sopbilen va de ju :)


Hedlunds Åkeri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0