United we stand

Pappa hade köpt revbensspjäll till midda och faan, de går inte äta dom fint! Jag förvandlades till ett djur kändes de som när jag satt där och slet isär mitt kött med händerna. Hoppas aldrig jag får den maträtten på en finmidda iallafall :P

Sen har jag ett Grease 2.. Haha..! Och nu har jag nyss proppat i värmaren, ska ta en dusch och styra mot stan. Har ju lovat att hämta Maria ikväll som är ute och gör Skellefte farligt ;)

Tror hon börjar va på lyset. Sms konversation:
Jag: Visst skulle du ha hämtning? :) Tänkte bara så jag inte far åt stan i onödan om du inte ska hem :)
Maria: Nä jag vill hem :)
Jag: Bra bra :P
Maria: Vill du komma hit?
Jag: Näe jag ska till Robin så de är lungt :)
Maria: Är ni kära
Jag: Haha näe de är vi inte:P Du vet ju vem Robin är!
Maria: Jag vet men jag tycker ni ska gifta er

Maria har många kandidater som jag ska gifta mig me verkar det som :) Tror jag ska bränna ut Bon Jovi med Living on a prayer så Maria kan vråla till den på vägen hem.. Det är väl sånt gammfolke tyck om? :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Asså hallå här nu :) Vadan detta ?? hahah jaja Robin,Kalle ,Olle Pelle.....spela roll gummiboll,eller så väljer du två på en gång å mixar dom kanske du får en superkarl :)

2010-11-21 @ 23:46:08
Postat av: Åsa

ja de skulle ju va nått :D va gift me två stycken samtidigt :D bigami :D

2010-11-22 @ 15:35:14
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0