w82983yr2

Mötte upp Robin med flera igår på Vitberget. Dom hade lyckats ta sig från punkt A i Ursviken till punkt B på en kulle i Vitbergsbacken. De va som dött igår kan man säga... Jag for till Bella och fikade istället :)

Sen tillslut efter några om och men fick jag tag på dom jag skulle köra hem :) Tur att det är kul och ger klirr i kassan!

Idag vakna jag och tänkte fan röv jävel jag har försovit mig men som tur va så va de ju bara sönda :) Folket ska iväg på dop och ja tror att ja måste röja lite disk som samlat sig under veckan.. Och tvätta.. Och plugga till provet..

Varför är tjejer på garaget.org så jävla sura? Kommenterar man deras bilar får man fan aldrig ett tack tillbaka jävla subbor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0