We're gonna roll this truckin' convoy, cross the USA

Ikväll kom Karlsson och Robin förbi och vi hamnade i Fällfors hos Mia och Jonte :P Lustigt va man kan hamna överallt! Skulle inte bli förvånad om jag vaknar upp i det mörkaste Ryssland nån dag! Vi va där en stund iaf och va social, är alltid trevligt att träffa Mia!

Sen for jag hem och har gjort.. Noll. Jo jag har faktiskt målat naglarna ikväll, hör och häpna. Sen är jag så smart att komma på det just innan jag ska sova... Så nu får ja sitta upp ett tag. Skabbigt blev det också :)


Bjuder på en svensk version av låten Convoy. Hehe, småbusig!

Uh, Breaker One-Nine, this here's the Rubber Duck

Cause we gotta little ol' convoy, rockin' through the night
Yeah we gotta little ol' convoy, ain't she a beautiful sight?
Come on an' join our convoy, ain't nothin' gonna git in our way
We're gonna roll this truckin' convoy, cross the USA
Convoy... Convoy...


Kommentarer
Postat av: Elina

Heh, Ja tunna skivor av fläsk isåf ;D

2010-11-08 @ 16:28:52
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0