Åååh sopa

Det känns ibland som att jag inte gör annat än att plockar undan saker. Jag är en sån människa som ogillar att ha det stökigt, men hatar att städa. Och hur mycket jag än städar så går det bara en dag så är det lika stökigt igen.

Märker att det reflekteras i min bil också, det blir ganska fort stökigt där. Påsar lämnas, haldruckna drickor, jackor, mössor, pärmar, matlådor, ja typ allt. Bagaget är fullt i skrot men det är ganska nödvändigt skrot. Flaskor med olja, spolarvätska, startkablar osv. Men får väl rensa i bilen imorrn. Hur svårt ska det va? Göh.

Idag på lunchen bet jag mig på samma ställe tre gånger i käften. Skönt, nu är det svullet.
Jag hörde rykten om snö till helgen. Hoppas det inte blir så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0