Aitik

Typ det fränaste jag vare me om i hela mitt liv. Satan vilka maskiner! Självklart betedde vi oss som galna japaner och fotade ALLT. Det va helt sjukt att klättra upp på en dumper och titta ner i själv "hålet". Man såg en traktor köra där nere och den va sååååååå liten haha. Näe fyfan va kul det var.

Sen va vi in på traktor museum också. Helvete va grejor och gamm traktorer. Där fanns fan ALLT!

Bilresan hem och dit gick kanon för att våran klass är så jävla bra och vi har kul tillsammans hela tiden.
Men det va skönt att få komma hem också och sova. Jag la mig redan vid 10 igår kväll och det behövdes :P


pyttsmå! max zoomat med kameran :P


Monster


Grävmaskin. 48 kubik i ett tar den




Ja alltså man måste ha vare där för att förstå hur stort allt är. Helt galet.

Sen fick jag just reda på att en klasskompis till mig från BF3A som bla gifte sig förra året nyss har blive pappa. Hehe jag ligger jävligt långt bak på den fronten :P Men lika glad för det är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0