Bajs

Aa den här dagen sög. Skulle slänta vägen som vi gör och det gick skitbra! Tills läraren kom och jag steg ut och hade typ  släntat bort halva vägen... Bara göra om och göra rätt. Men grävmaskin jag hade idag är ändå inge kul att köra, vill ha rotortilt på den också.

Sen kom ja på en sak idag, min cd spelare i bilen har en jävligt dålig finess. Det finns nån knapp man kan trycka på som gör att varje låt bara spelas i ca 20 sek. God why??? Dummaste jävla finessen någonsin. Vet inte vilken knapp det är men Robin brukar komma åt den när han åker min bil och stänger handskfacket, har ju min cd däri.

Sen blinkar jag aldrig åt höger.
Nu ska jag sova. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0