Blä

Skakar av mig nattens hemska dröm.

Vilken konstig morgon människa jag är. Jag hatar att stiga upp tidigt och jag hatar att stressa. Nu på senaste så har det blivit att klockan ringer kl 7 men jag är inte uppe och påklädd föränn 20 i 8. Visserligen börjar inte skolan förän 08:15 men alla andra är där redan vid 8, känns så dumt att jämt va sist :P

Dagarna då jag inte är uppe föränn 20 i 8 tycker jag det blir så stressigt. Ändå hinner jag göra mig klar, packa ner maten, äta frukost, läsa tidningen, borsta tänderna osv.


Idag steg jag upp vid kvart över 7 för att mina kära (läs apjobbiga) katter väckte mig just innan och käntes int värt att ligga kvar.

Då hann jag med god marginal stoppa i motorvärmaren, äta, läsa hela tidningen och sen helt plötsligt så hade jag 15 minuter över. Jaha, vafan ska jag göra då?

Hatar att stressa men hatar att glo i väggen. Jävla mornar.. Men nu skakar jag av mig det för ikväll kommer en av mina mostrar hit och då blir det surströmming whopidoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0