Boy you left me speechless

Oja. Såg filmen igår med han som tog livet av sig live förra veckan. Helt galet, jävlar så blå han blev i ansiktet. Undra hur folket som kommentera att han aldrig kom att våga, hur dom mådde när han väl gjort det.

"Börjar känna att jag håller på och ändra mig om jag vill ta livet av mig, så jag får skynda på mig lite...

ftp://85.24.192.65:56000/
<- kopiera + klistra in, fungerar inte annars
Användarnamn: user
Lösenord: pass


Edit: väntar på att lite fler ska hoppa in hehe"


Det var det sista han skrev på forumet. Helt sjukt. Länken funkar såklart inte men det går att leta reda på. Ändå när han svarade på frågor som folk hade så gjorde han glada gubbar osv. Men men, det är ju hans val. Sjukt att sända det live iallafall.

Tråden på flashback: https://www.flashback.org/t1322408

Har då lyckats skaka av mig den videon ändå. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Robin ville att jag skulle komma till stan och festa men dom visste inte vars dom skulle efter hockeyn. Tror jag avvaktar en stund, det kan ändå bli en hemma helg, två helger på rad då :P Rekord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0