Den okända bilturen

Gick som dåligt. Först hade jag tänkt landa i Burträsk. Jag och Bella har verkligen skjutit upp hur länge som helst att vi ska hälsa på Vickan som vi träffa i Boden när vi såg Boppers, Eva Eastwood och Refreshments... Är ju typ hundra år sen!! Men det sket sig då hon va sjuk.

Så ja hamna på Ica Maxi. Skulle köpa ögonbrynsfärg och ny mascara men blev för snål i slutet. Kom ut därifrån med ett tugummi paket, woho. Just när jag kom hem så minns jag vad jag skulle köpa: bränn skivor. Men men, what to do. Va ganska skönt att få köra bil och skrika. Ja jag skrek som fan på alla idioter som blända mig och alla andra också. Rätt skönt.

På Maxi så hade jag maximal otur som vanligt!!
Nu ska ni får höra om två av mina största störningsmoment här i livet. Okej det finns fler, men här är två av dom:

Jag har alltid sån otur på såna där ställen. Tar alltid fel kö. Antingen så hamnar man baki nån pensionär som är på väg att fall å pinnen så att allt tar hundra år, dessutom ska denne tjafsa om att den inte fick ut 50 öre för pantburkarna..

ELLER

Så blev det som idag, jag är stressad och väljer fel kö och hamnar baki en barnfamilj. Inget ont emot dom men när dom har en överfull vagn med varor så kanske man inte ska låta sina små barn få ställa upp allt på bandet, det TAR TID. Okej om det är rätt tomt på affären, men är inte OKEJ NÄR KÖN BLIR LÅNG! Oskriven regel.

Jag blev så deppad och frustrerad att jag gick på bolaget och köpte sprit och öl.
Det är faktiskt sant, fast det är inför helgen, men ändå :P

Aja, nu ska ja vårda mitt onda knä och hoppas att ja har tur nästa gång på affären..


Föresten så har jag sjukt fin original hårfärg.. ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0