Du skulle vara stolt om du fanns kvar

Jag pratade med världens bästa Peji ikväll och jag ska få komma dit och scanna in bilder, hade tänkt ta det till veckan :) För det suger ju att ta kort på kort, så om man ändå kan scanna in dom så är det lika bra. Har än en gång fått gå igenom bilderna från idag. Så vackra, så fina.

Jag tror att jag och min farmor hade passat ihop. Pappa har berättat om bus hon gjort och vi skulle nog va en perfect match. Synd att livet inte blir som man tänkt sig. Farmor dog 55år ung. Tyvär. Farfar hann jag träffa men har inte många minnen av han innan han gick bort i cancer.


När jag fått bilderna så kommer jag dela med mig av dom för att jag tycker att dom är så fina. Kommer inte bry mig om att ni inte känner personerna (eller en del av er iaf). Nu har jag tagit bilderna från farfars sida, imorrn ska jag ta från mormors sida.

Pappsen har åkt iväg och skjutsat hem Jens och.. Oskar? från garaget i Kåge där dom hållit på med min bil. Brorsan och Jens har då hållit på sen 12 tiden idag. Tala om snäll bror jag har! Inte typ världens bästa, utan helt klart världens bästa! Tar sin lediga tid till att fixa min bil. Och hans kompisar. Det är så fint att jag snart fäller en tår. Eller de va ju inte sant, jag fäller redan en tår. Tänk att jag fick världens bästa bror..
Lyckost mig!


He's my brother
He ain't heavy, he's my brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0