Duktig idiot

Matlådan är gjord. Tog det som låg överst i frysen, kände inte för att frysa ihjäl ikväll. Biffar, broccoli med färsk pären. Blir säkert bra.

Sen har jag fixat med tvätten. Helt plötsligt dök det upp en massa tröjor och andra grunkor som jag saknat, det va ju bra. Tills jag insåg att jag har inte nog med galgar... Och att garderoben ser förjävlig ut.

Jag har lovat mig själv att i helgen SKA jag vara hemma. Blir inget ut och ränna. Har lovat alltför många helger att jag ska vara hemma men far ändå ut..

Så nu blir det hemma och göra sånt där nödvändigt typ rensa garderoben, rensa under sängen, RENSA I ALLMÄNHET och angripa blodsugande dammråttor.

Får inte glömma att ragga galgar heller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0