ERGJiosnee

Medans hela Sverige såg Bonde söker fru tog jag mig en långdusch med peeling och rensade lite vinterpäls. Det måste göras då det börjar skava i resåren på sockarna höhö...

Under tiden funderade jag på att den här bloggen måste vara väldigt tråkig. Jag skriver inte om något speciellt, bara om vad som hänt under min dag. På sin höjd kanske det blir om någon incident när jag krockar med gräsklipparn i flaggstången, eller svämmar över källaren, vilket jag gjorde ikväll föresten.

Men å andra sidan måste något kanske vara intressant för jag ser ju på statestiken att jag har några som följer mig. Eller så kanske det bara är för att nån tycker jag är helt pantad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0