Fakk shit

Idag har jag inte gjort många knop. Eller jag va till Byske och köpte mig en kebabrulle som jag tänkt på hela dagen, sen gick jag på Ica och köpte bär. En tant blev sur när jag vek in just före henne när jag skulle lägga upp varorna på bandet. Tantrackare.

Sen har det vara Desperate maraton. Och lite smsande. Imorrn ska jag rensa på rummet, kasta förpackningar och bära disk. Nu används tillochmed dom fula gamla glasen för att jag har så många på mitt rum :P

Sista veckan som vi ska köra nu. Har lite ångest, jag vill köra mer! Men vi har ju all teori kvar också :S Och ett grupparbete som ska in men vi är ju 3 i gruppen så det går nog bra. Har ångest över teorin också för jag suger på den.

Näe nu blir det borsta gammtänderna sen krypa ner i sängen med Hans Banan. Jag vet inte varför det blive just banan, men det låter kul. Får aldrig sova själv om nätterna, alltid en katt i rummet.
Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0