Hängning

Är på sida 81 av ca 200 sidor nått av den här tråden på Flashback om han som hängde sig, fast nu börjar det bli lite tjatigt. Sammanfattningsvis så säger alla samma sak just nu:

- Han va redan bestämd, inget kunde nog ha stoppat honom
- Dom som hejade på han bör må riktigt dåligt
- Spelade ingen roll om folk hejade, han hade gjort det ändå
- Hur lång tid tog det innan polisen kom
- Han hade aspbergers

Typ. Min åsikt? Han hade redan bestämt sig. Även om dom som hejade på han eller sa att han va feg och aldrig skulle göra det, borde ha spö, så tror jag inte att dom kommentarerna spelade nån roll. Har man bestämt sig för att streama det live för Sveriges största nätforum, då är man nog rätt bestämd. Sen tror jag att hade han velat rädda sig själv så hade han kunnat, innan han förlorade medvetandet med tanke på hur han utförde strypningen.

Sen bli det lite tjatigt med folk som skriver precis samma sak som 57 personer innan redan skrivit. Kan dom inte läsa igenom forumet först?
Sjukt sjukt men what to do. Kanske borde sluta läsa snart.

Robin boxa in mig i kassan på Ica idag. Det sög. Nu ska jag ut på biltur med okänd destination, det känns som om det behövs. Får väl se vars jag landar. Annars hade jag väl inget på hjärtat. Eller jo, tusen saker, men dom stannar nog hos mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0