Hemmakväll

Tackade nyss nej till att fara åt stan. Hade det inte vart att dom skulle på krogen hade jag kanske följt men jag ogillar krogen. Hemmafester rules! Men jag gillar läget och är hemma och sparar pengar :)

När lönen är slut och jag måste leva på studiebidrag så har jag faktiskt blive lite mer ekonomisk. Sa åt mig själv att Lycksele fick bli det dyra den här månaden och sen har jag faktiskt snålat som fan! I och med det haft mer pengar att tanka för :) Vuxenpoäng :P

Funderar på att färga ögonbrynen bruna till veckan.. :O Jag fick ju faktiskt en sminkning på Make Up Store för flera år sen, då gjorde dom bruna bryn. Kanske inte blir så tokigt, annars går det ju färga om :P


Har sett klart säsong av The Middle idag. Hahaha fyfaan va bra serie! Rekomenderas :P Har tagit hem lite grejor så ja ska kunna klara julen och få tusen procent julstämning. Ensam Hemma 1&2, Mysteriet på Greveholm och Sunes Jul :) Ska fortsätta nu och se Desperate Houseviwes säsong 1 :)


Mååånga år sen :P MUS sminkningen.
Ska önska mig en till men då jävlar ska de bara spruta färg och party :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0