Jag funderar

Är det OK att fira jul redan nu och sen när riktiga julen kommer så kan man bara vara full eller sova?
Hehe. Tänkte bara medans man kanske har pengar så kanske man ska passa på :P Jag är ju en sån att jag svälter gärna i en månad eller två för att kunna köpa julklappar :P Spec till min respektive men nu blir det första året på länge som jag inte har nån sån att bry mig om, känns rätt skönt. Känns skönt att vara själv! Annars brukar alla andra julklappar gå före till just den personen, men icket i år :)

Imorrn ska vi iaf byta stål på nån plog och sen blir det buffe på Tatung och visning av nån grävmaskin, minns inte namnet för det va nått sånt där exotiskt namn, återkommer imåran.

Har iaf googlat på min halloween utstyrsel, och det kommer bli bra skit! :) Imorrn anländer kläderna och en accecoar också :P Hehehehee, nån som har nått tips på fest? Annars gör jag en själv :P Barro? :)


Bjuder på en feting bild när Elins mormor och mor bjöd på surströmming i hennes mormors hus/stuga i somras.
Det va gött mos :)


Bjuder på jag och Bellsan också :) En riktig sadface bild :(


Och en halvfull bild :P Har inbakade flätor som Maria gjorde :)



Kommentarer
Postat av: barrsos

Hehe, tyvärr.. Ska inte ha någon Halloween fest i år, är så jävla less städandet dagen efter å att jaga katten hela tiden efter som vissa uppenbarligen har svängdörrar hemma och inte ens kan fatta varför man blir förbannad då INNEKATTEN, som inte har trafikvett, eller någon erfarenhet av andra katter och som dessutom kostar 6000 rymmer...

Så NOPP tyvärr;)



Dock är ja å Linda lite sugna på tjejkväll i Luleå?

Typ du jag hon å bella eller nått! Hon sa att hon till och med kunde dricka ett glas vin :O !!!!!!!!!

2010-10-16 @ 08:47:08
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0