Jamenjust

Igår sa pappa att delarna hade kommit. Va vilka delar frågade jag. Ja alla packningar och sånt svara han. Tydligen så ska alla packningar i motorn bytas till veckan, och så va det nå mer som skulle göras. Tur jag blir informerad om nånting :P Sen borde Xenon ljuset kommit i veckan.


Igår så blev det en sväng till Vormträsk för att Robin skulle tanka för 6 kr litern. Vet inte om man ska säga att det låg utanför Norsjö eller Lycksele, tyck de va tusen långt iallafall.
Vi körde fel först och hamnade nånstans som gjorde att det kändes som att vi var med i Jägarna och att det skulle komma rabies smittade bäbisar och slita upp dörrarna och tugga på oss. Sen försvann sändningen på mobilerna och det va tok tjock dimma!

Men uppenbarligen så överlevde vi.

En fågel viskade i mitt öra att det är öl och hockey med folk från klassen hos Koch ikväll. Det blir säkert bra skit.

Nu ska jag pallra röven upp och tröck en macka sen ska jag ut och ligga i bredställ med gräsklipparn runt hela gården. Ska tydligen samla upp löv idag. Todelooo!


Här är iaf en bild från våran garagegrund med snören och allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0