Kan inte låta bli

Har ju ändå tagit kort på kort, fast de sug, men måste visa nån iaf :P


Min pappa som blir skjutsad i barnvagn av vem de nu va :P
Tänka sig att han va lika rödhårig som mig när han va liten :)


Farfar med en häst. Den röda delen (antar att den är röd) är riven idag men det som är bakom
finns kvar och det är vårat nuvarande tvåbilars garage :)


Faster Inger, farfar, farmor, faster Gunnel och lilla pappa i knät på farfar :P


Farfar och pappa. Huset till höger är rivet idag och numera går efyran just där.
Så man kan väl säga att efyran ligger ett stenkast därifrån. Taget på våran lägda.


Min pappa försöker blåsa ut dom elektriska ljusen i julgranen :P Gick inte så bra :)
Tydligen så jävlades dom med han och vred av ljusen när han blåste :)


Jag frågade pappa ikväll om farmor eller farfar va rödhårig eller om han bara blev så. Fick som svar att han bara blev så, så då måste jag också blivit så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0