Måndag

Snart helg! Woho!

I lördaskväll fick jag åka och kika på motorn. Kände mig som ett barn på julafton på vägen dit och sen log jag hela vägen hem :) Den va så fin! Är så glad över att dom tog sig tid att göra det. Madness.


Fin fin :) Synd att ja inte hade nån före bild men den va då full i dynga iaf.

Igår for jag på Ica i pyjamasbyxor. Det va skönt. Trodde inte jag skulle träffa på nån som ja kände men givetvis är ju Chris från min klass där. Vi stöter på varandra rätt ofta i Kåge har jag märkt.

Idag gjorde jag inte många knop på skolan. Började morgonen med att köra nyaste L60n och köra med spakstyrning. Körde mellan koner. Va kul första gången men sen blev man bara less. Efter det hjälpte jag till med dom som skulle lokalisera dieselläckaget på L50n.

Efter lunch städade jag och Koch i garaget. Det var det. Imorrn ska vi kanske börja göra en väg. Blir bra bananer!

Nu väntar jag på att klockan ska slå lite mer sen ska jag åka och spöa på Bella. Ska även panta burkar, skafferiet nere börjar va fullt.
I fruuus!

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Jättefin blogg du har! Gillar färgerna :)

2010-10-18 @ 18:08:59
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: caroline

Då är ju bara frågan när alla har tid och pengar!

Jag kommer iaf ha pengar i slutet av oktober och början av november.. och jag hoppas jag har tid å!

2010-10-18 @ 18:24:43
URL: http://barrsos.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag sötnos? :)

2010-10-18 @ 18:35:36
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0