Mästaren

Yepp tycker att jag kan kalla mig det då jag är mästare på att ta kort på ALLT! Jag tar kort på nästan vad som helst, även helt ovärda grejor. Men det kan ju vara kul att ha kvar senare i livet, även dom ovärda fotona. Har över 15 000 bilder på datorn just nu och det lär ju bli fler.

Men jag är även en mästare på att ta kort på allt då jag är uti fylla. Jag försöker att inte ha med mig kameran längre men det spelar ingen roll, har ju kamera på telefon så den åker ju upp rätt ofta. Då tar jag verkligen kort på allt och skitkonstiga ovärda kort. Tänker bjuda på några.


En gubbe fanns på min telefon dagen efter jag och Bella gjort stan osäker i slutet av 2008.
Bella har samma bild på sin. Varför?


Min gamla bil Baby Blå, dök upp på fest nån gång förut på fest i Burträsk.
Jag har ju redan fina bilder på den. Varför?


Isabelles ben och bil nyårs 2008. Förstår inte syftet och vet inte vad jag skulle göra.
Vi va ut och börna med hennes stackars bil på natten hehe. Men som sagt, varför bilden?


Jag och Isabelle va ute och åkte Merca uppför Vitbergsbacken en vinter. Bra bild.
Finns massa filmer på väg upp också, helt svart, man hör bara ljud. Värt!


Ta kort och blända chaufförbilder är charmiga och förhudligen väldigt bländande.
God why?


Blad. Valborgs 2010..


Skellefte stad genom framrutan på en Valiant. Varför?


Min hand efter att vi slagit sönder en bil på fyllan.
Fast den här va väl halv värd, så mycke man kan blöda av ett litet sår på handen.


En bardisk på Western Farm i Boden.. Känns ju supervärt!


En Compakt i Ostvik. Va?! Jag gillar inte ens Merca! Kanske gör det innerst inne?


Bakrutan genom en bil på Max i år. Kanske ville ha kort på Pentagon Road Devils loggan?


Ännu en blända chauffören bild! Varför, varför, varför?

Hittar säkert ännu mer puckade bilder. Men ja, dom kanske är kul att ha kvar senare i livet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0