Min stackars lejonman :(

Buhu, ikväll kämpa jag med att kamma ut en fet tova jag haft i håret i nån vecka, det gjorde ont och jag tror jag halverade min lejonman också.. :( Vill ha mer och längre hår, även om det ändå är ganska tjockt så vill jag ha meeeeeer! Men är nöjd med min hårfärg, finns ingen som har som mig :) Eller jo, säkert nånstans i världen.


Läser på fejjan att det är storm och snö ute, och lite hagel. Kan bli spännande imorrn om det fryser på under natten. I värsta fall byter jag till vinterdäck på morron. Tur att fejjan finns, annars kan man ju måsta gå utanför huset och riskera att få i sig frisk luft :O

Föresten så sov jag mellan fem och nästan kl åtta ikväll och jag är ändå trött nu. Det är ju bra iallafall!
Sängen nu då, godnatt i stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0