OF KRÖÖÖ

Jaa idag va ja så jävla arg. Jag och Robin for till havet där vi har vart och fixat till två tomter tidigare, och i förra veckan kom betongbilen och nu i veckan skulle alltså huset sättas upp.

Idag skulle vi bära takstolar så att dom skulle få upp taket innan det blir dåligare väder, då spelar det ingen roll. Då vi satt upp dom flesta skulle jag ta med mig den sista och flytta på mig så jag kunde komma in framifrån istället från sidan. Jag backar och ska just backa ner på vägen, har en takstol som hänger och slänger från kramarmen.

Då ser jag en Audi komma, så jag stannar av och förmodar att den ska köra förbi. Näe då stannar idioten av och parkerar mitt vägen, där jag ska köra. Brydde sig inget om att en traktor komme mot han, han klev ur bilen och låste. Satans fittidiot ja trodde ja skulle brinna upp.

Folk har verkligen ingen respekt ibland när det gäller jobb. Märker det även när man ska köra efter mindre vägar, får man möte så ligger dom gärna kvar mitt på vägen så man själv nästan måste ner i diket. Har dom aldrig hört störst kör först?

Äe det finns gott om idioter, gäller att inte slösa för mycket energi på dom. Likadant med lastbilar, ibland måste dom ju ta upp mer plats och då får man vänta helt enkelt.


Men sen så blev vi bjuden på lunch på Solvik och det var glass och maränger och grädde och kolasås golijox till efterrätt :P Resten av dagen gick bra, även om glasrutorna tippa på gafflarna.

Nu ska jag skita i middan och sova, är helt dötrött och frussen. Adjö!


Audi - Fyra nollor på grillen och en bakom ratten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0